W związku z realizacją kolejnego etapu wdrożenia Scentralizowanego Systemu Poboru, realizowanego w ramach programu e-Podatki wystąpią czasowe ograniczenia dostępności następujących usług:
- • sprawdzenie statusu podmiotu w VAT,
- • sprawdzenie statusu NIP,
- • wstępnie wypełnionego zeznania (PFR).
Od 2 listopada do 5 listopada br. usługi umożliwiające weryfikację statusu VAT i NIP będą działały na danych aktualnych na 1 listopada br.
Od 6 listopada do 9 listopada usługi umożliwiające weryfikację statusu VAT i NIP będą niedostępne.
W tych dniach podatnicy będą mogli skorzystać z możliwości weryfikacji statusu VAT i NIP telefonicznie lub osobiście w najbliższym urzędzie skarbowym.
Ponadto w dniach od 2 listopada do 9 listopada br. wyłączona zostanie możliwość składania wstępnie wypełnionych zeznań podatkowych (PFR).
Pełna funkcjonalność usług zostanie przywrócona 9 listopada br.
Za wynikłe niedogodności przepraszamy.