Przerwa w funkcjonowaniu usług sprawdzenia statusu VAT i NIP oraz PFR

W związku z realizacją kolejnego etapu wdrożenia Scentralizowanego Systemu Poboru, realizowanego w ramach programu e-Podatki wystąpią czasowe ograniczenia dostępności następujących usług:

  • • sprawdzenie statusu podmiotu w VAT,
  • • sprawdzenie statusu NIP,
  • • wstępnie wypełnionego zeznania (PFR).

Od 2 listopada do 5 listopada br. usługi umożliwiające weryfikację statusu VAT i NIP będą działały na danych aktualnych na 1 listopada br.

 

Od 6 listopada do 9 listopada usługi umożliwiające weryfikację statusu VAT i NIP będą niedostępne.

 

W tych dniach podatnicy będą mogli skorzystać z możliwości weryfikacji statusu VAT i NIP telefonicznie lub osobiście w najbliższym urzędzie skarbowym.

 

Ponadto w dniach od 2 listopada do 9 listopada br. wyłączona zostanie możliwość składania wstępnie wypełnionych zeznań podatkowych (PFR).

 

Pełna funkcjonalność usług zostanie przywrócona 9 listopada br.

 

Za wynikłe niedogodności przepraszamy.

Linki

Ministerstwo Finansów

Instytucja Pośrednicząca – Ministerstwo Cyfryzacji – www.gov.pl/web/cyfryzacja

Instytucja Pośrednicząca II Stopnia – Centrum Projektów Polska Cyfrowa – www.gov.pl/web/cppc

Instytucja zarządzająca - Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej – www.gov.pl/web/fundusze-regiony

Program Operacyjny Polska Cyfrowa – www.polskacyfrowa.gov.pl

Portal podatkowy – www.podatki.gov.pl

Kontakt dla dziennikarzy

tel. (+48) 22 694 40 76

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.